dijous, 6 de març del 2008



Dema poso el text, que avui em fa mandra...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dibuix!! Avui estreno jo la paradeta de comentaris :P

Que t'anava a dir, t'he vist per allà per plaça Catalunya, prop de Rambles... ;)

Anònim ha dit...

allà on hem pillat???

On estaves per fer de guardaespaldas apadrinat?

Q jo agafo encostipats pq no porto gorra (jaja) pero tu pillaras un mal de ojo com a mínim a aquest pas.

El pròxim dia et vull allà, aturant als mossos...

és broma cargol, m'ha fet molta il.lusió que no t'hagis perdut per internet i hagis sapigut trobar el meu blog...
demà compra tots els diaris q ja t'aviso que m'han fet fotos per donar i per vendre, aguantant la pancarta taronja...

Jo com que encara tinc grip no podre anar a la uni demà, així que... et torno a cedir la meva paraula si cal per alguna cosa!

Unknown ha dit...

hmmm el del dibuix em sona

l'has clavat!

Anònim ha dit...

Assu, Assu... que encara no has posat el text i ja fa molts dies que és "demà" :P

Com et trobes del refredat?

Gabriel ha dit...

Bueno, sóc el noi tímid del zoo, aquell que coneix a la laia i a l'ainhoa i que tarda uns quants dies en mirar llibretes i mails...

Colta'm, ja treuràs aquest post d'aquí però es que pensava escriure't al fotolog però no m'ha deixat perquè no sé ben bé com va i això que me'n vaig fer un per a poder deixar comentaris...(és això oi?)

bueno tb em sembla que t'he agregat (deivork@hotmail.com), que és diferent del mail principal i punt.

Ara el que et volia dir..jej que bueno pregunta pregunta el que vulguis que t'ajudaré en la mesura que puguis i tal i qual pasqual.

M'ha fet gràcia lo del rufus wainwright...xq és una cançó que sempre vaig cantant jo per la vida..jej. després he mirat lo de gustos musicals i veig que en compartim bastants...

M'agraden els dibuixos teus, sobretot aquest últim.

apa ja ens veurem!

Núria ha dit...

Ei! que bé que vinguis al concert! He vist algunes pel·lis des que ens vam veure, n'hem de parlar! De fet, podríem anar al cine algun dia d'aquesta setmana santa si ets per aquí, i que vingui l'Anna, el Xavi i qui sigui!

un petó!
queda pendent un dibuix... ;)

Kosmonaut ha dit...

"Dema poso el text"... un demà que no arriba mai!

El dibuix eś súper xulo.

Petons!!!